3 януари 2011 г.

Картичково

Честита нова година! Да е здрава и спорна!
Тази публикация ми е за много картички - първите две изпратени от мен на Гери.
Тази за да замести изгубената рожденденска, а следващата защото тя ми беше "късметчето" от картичкофурийската коледа.



С тази пък ме изненада тя :). Голяма радост! Благодаря, мила!

А тази пък ми е от елшичките Рали и Ем. Ей на това му се казва приятна изненада - просълзихте ме! И на вас благодаря!

Племенниците ми Сияна и Дана ме зарадваха с детски мила картичка излязла изпод ръчичките им с много звезди и елха:)

И накрая ще покажа "заводските" картички - не са ръчноизработени, но пък страшно ми харесват - ето ги:


Ей това радва очите ми всеки ден :), дано и на вас се харесат и не се претоварвайте много първите работни дни...

6 коментара:

  1. За много години! Бъди жива, здрава и щастлива, Тече, и дано новата година ти поднесе поне толкова красота, колкото си събрала в тази публикация :)!

    ОтговорИзтриване
  2. Your cards are very fantastic!!!
    Thank you for visiting my blog.
    Happy New Year 2011.
    Hugs, Murielle

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Нова Година!Пожелавам ти здраве и щастие!
    Чудесни картички си направила и получила. :)

    ОтговорИзтриване
  4. За много години ! Здраве, щастие и много дни , пълни със същата радост, която излъчва този твой пост!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита нова година! Нека ти донесе много щастие и успех!

    Прекрасни картички си получила и много се радвам, че картичката от нас е пристигнала и ти е харесала!

    ОтговорИзтриване
  6. prekrasni karti4ki! makar i sas zakasnenie vsi4ko hubavo prez novata godina!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...