9 юли 2012 г.

Разни непоказани

Нямам нищо ново и интересно за показване...
Все пак ще покажа няколко нещица, които правих през изминалия месец.
Започвам с лавандулките, които направих вдъхновена от урока, който Ели сподели и после подарих на Вили като съм сигурна, че тя ще им намери добро приложение. Имам много самозабележки, но се надявам някой ден да направя по-хубави.

Една вариация на картичката по блог-дизайна (за да си пробвам новите пънчове)

И пак вариация на лилаво-зелената, която сте виждали.
При липса на вдъхновение и повторението е вариант, но... удовлетворението изобщо не е същото.
Една дама (която е виждала само тази моя картичка) каза "искам същата 1 към 1"... аз естествено си казах че това няма как да стане, но тя пожела да е в същите цветове и пак с такива елементи и... ей това се получи.

Надявам се скоро да покажа нещо ново и по-интересно. Спорна седмица и се пазете от жегите!

13 коментара:

  1. Стефито без самозабележки! Е, няма как да стане това....
    Лавандулите са си мноооого хубави и чакат някой специален повод....

    ОтговорИзтриване
  2. Very beautiful work, love all these cards!!!Great quilling!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са картичките, но последната просто ме спечели безвъзвратно! :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни картички-всяка със свой характер! На мен фаворит ми е вариацията на блог-дизайна, но и останалите много ми харесват. Твоите лавандули са по-реалистични от моята :)

    ОтговорИзтриване
  5. ХмЪ - да си призная - не знам дали снимката е по- хубава и светла, обаче тоЗ вариант ми харесва повече като цветове. Освен ако не са съвсем еднакви цветовете - тогава сЪ самосезирам :-)

    На лавандулките им видях урока - тука само мога да кажа - луд умора нЕма, само се пОти :-)

    Вариацията на блоговата картичка също се е получила много добре :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, Тече, липсваха ми публикациите ти! Доста материал си събрала, а нещата са хубави и всяко от тях заслужава индивидуално внимание. Много различни и много красиви!

    ОтговорИзтриване
  7. Лилавото на цветчетата е същото, другите са различни :)
    Мерси!
    А пък за блоговата мисля още подобни да правя - ама вече с други цветове. Интересно и приятно ми е и до залепянето на последното елементче не знам какво ще излезе и как ще изглежда картичката :)

    ОтговорИзтриване
  8. Картичките са много нежни - на мен ми допадна най-много тази с лавандулата - така е, като човек може да избира! Имаш ли други непоказани неща? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Те лавандулите са "насипни", но сега като гледам (и ти благодаря за идеята) като се захвана пак ще ги сложа на някаква такава изчистена картичка.

      Изтриване
  9. Много нежност и красота има в тези картички!Благодаря за гостуването в блога ми!Весели почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  10. Те4eto, страхотни са всичките..
    Непоказани..Има ли още?
    Влюбих се в лавандулата- като истинска е..

    ОтговорИзтриване
  11. Тече, приказно красиви картички си сътворила.
    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...