18 август 2012 г.

Скрапбук страничка

Ето я първата! Добре че Вили ме предизвика в КФ № 129 "Скрапбук страничка – ОБИЧАМ… ", та да се наканя поне да опитам! Ще да ми е харесало, щом правя (безсрочни) планове за цял албум :-)

Някои са бързи... аз съм обратното! Няколко дни избирах снимки и си правех наум скечове... а после колко пъти пренареждах ... не е за разправяне.
Като първа скрапбук страничка, пък и на такава тема знаех че ще е с децата, НО от доста време моите почти не ми разрешават да ги снимам. Не обичали! (то и аз така, ама може ли да нямам почти никакви техни "пресни" снимки като хората!?!) Както и да е, за да е весела страничката избрах тези отпреди вече доста години, на които още са малки и сладки. На горната е малкия, насилствено изваден от водата след като вече е посинял от студ, а на долната заринатия с пясък и ухилен батко. Всъщност втория и третия "кадър" са една снимка.
 За отбелязване е факта, че мидичката е от същия плаж, ама не знам дали точно този ден сме я намерили. Имам още и ми се щеше да сложа повече, но нещо не се справих с аранжирането, а и нали трябва да ми останат за следващите странички... Опитах се да подредя елементите така, че слънцето и сенките на снимките да си паснат, е не се получи страхотно, но все пак съм близо.
Пълното с риби море е салфетка, залепена за самозалепваща хартия - бързо, удобно, чисто и лесно.

Обикновено предпочитам текстовете да са на български, но точно този път реших да са на английски... за да видите колко много думички знам с мойта буквичка за неща, които обичам :-) и даже съм пропуснала точно с този шрифт да си разпечатам думичката "sand"!
Формата на страничката е А4... и сега не се сещам какво друго да кажа. 
Ще я покажа тук:
В първото предизвикателство на Card Mania Challinges - Anything Goes
Card Makin 'Mamas - Опитайте нещо ново (scrapbooking)
Aud Sentiments Challenge - Use a sentiment with a number in it
Желая ви приятна почивка!... най-добре на морето...

18 коментара:

  1. Страничката е чудна!Напомня ми колко много ми липсва морето... Благодаря ти, че я включи в първото предизвикателство на Card Mania Challenges! Надявам се, че честичко ще се отбиваш при нас! Ани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Ще се отбивам, а дали и колко често ще участвам е друг въпрос... Пожелавам ви да имате интересни предизвикателства, които да ме провокират! Екипа ви ми харесва и ви желая успех!

      Изтриване
  2. Еееееее, Тече! Не съм виждала по- хубава, по- весела и позитивна страничка! Чудесна е! Да са ти живи и здрави юнаците! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нели, радвам се, че си уловила позитивните емоции, които съм вложила! Благодаря ти!

      Изтриване
  3. Боже, колко са малки малките... А страничката ти е станала супер сладка и слънчева. Много интересен интериор. Типично за времето, в което са правени снимките - на лентов фотоапарат. Все едно си сложила самия негатив, ама с позитивните му цветове :) Пожелавам ти да напълниш цял касьор с такива странички, като тези дето имаме на работа... Началото е поставено, чакам с нетърпение продълженията!
    Гуш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, позна - снимките са от лентов апарат :)
      А за албума се съмнявам да стане чак толкова дебел, но ... поне ще е албум. Гуш!

      Изтриване
  4. Страхотен пост! Така ме разсмя! А страничката е наистина много свежа и готина!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много! Радвам се че си се забавлявала :)

      Изтриване
  5. Каквото и да кажа, не ще е достатъчно. ПЕРФЕКТНА!
    Стеф, много сладки снимки, много сладки рибоци, много сладки думички. Фотолентата е супер! Благодаря, че се включи при КАРТИЧКОФУРИИТЕ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пък ти благодаря, че ме провокира да опитам! Гуш

      Изтриване
  6. Чудесна лента назад във времето си спретнала! Много слънчева и пълна с ваканционно настроение страничка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря... и на мен и действа като машина на времето... и като си я погледна се ухилвам автоматично:-D

      Изтриване
  7. Страхотна ти е страничката и си подбрала невероятни моменти :-)

    ОтговорИзтриване
  8. Много добра, даже отлична:) Много ми хареса как са подбрани и съчетани всички елементи от нея. Носи много слънчево и добро настроение!

    ОтговорИзтриване
  9. beautiful card thank you for taking part in the card mania challenge!

    ОтговорИзтриване
  10. Beautiful card!
    Thanks for joining us at Aud Sentiments!
    Hugs xx Sandra

    ОтговорИзтриване
  11. Bright and happy - love those little fishies! hee hee =) Thanks for joining us for the Anything Goes challenge at Card Mania Challenges! ~Christy

    ОтговорИзтриване
  12. Еха,...толкова е слънчева..и толкова позитивна,че няма как да не извика усмивка на лицето ти, щом я погледнеш.. Харесва ми идеята ти и реализацията, а поста ти, ме накара да се замисля, колко бързо лети времето и как трябва да се наслаждаваме на прекрасните моменти ..Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...