28 октомври 2012 г.

70 години

Лелчето стана на 70!
Тази цифра ме респектира и затова е в центъра на картичката, която направих за нея.
 Сложих маргаритки защото тя е Маргарита.
Желая и много здраве! Разбира се и разни други хубави работи...

Гледам напоследък момичетата слагат отдолу списък на материалите, които са използвали и това наистина много ми харесва, но за мен е непостижимо. При мен този списък би изглеждал така:
Бялото дантелено кръгче ми е подарено от Мила, дизайнерската хартия от Злати, пънча за жълтите кръгчета от Вили. Момичета, благодаря ви! Другите работи (колкото и да не са много) са си мои :-)
Хайде до скоро (че утре пък мама има рожден ден)!

8 коментара:

  1. Чудесна картичка, Тече! И...всяваща респект! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, картичката е прекрасна и ми харесаха и прекрасните ти маргаритки, които са тясно свързани с леля ти, но сякаш съм силно впечатлена от нежността, с която си изписала цифрите и с прецизността на залепянето! Перфектно просто!

    ОтговорИзтриване
  3. Направо ти се чудя как залепяш цифрите бе, момиче! На мен никога не ми се е получавало така фино като на теб. Картичката ти стои много добре! Достолепно - като за 70! А Маргаритите са "убийствени"!!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна е! Ех, какви цифри - все едно ги е правил инженер хихи....

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви благодаря!
    За цифрите използвах лентичка от картона за основата - доста е дебел, може би 300 грамов.
    След като ги оформих нямаше никакъв проблем с лепенето, просто внимавах да не омажа с лепило повече от необходимото, а едната маргаритка прикрива мястото където са събрани двата края на нулата. Ей, пак всичко си казах :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Браво, много е хубава картичката!Прецизна изработка! Благодаря за споделянето - Може да ползвам идеята , но с друга цифра...Поздрав от мен Пепи

    ОтговорИзтриване
  7. Цифрите са толкова прецизни и фини!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...