10 юни 2013 г.

Забава с АТС - Simply Gorjuss

За забавата с АТС, организирана от Ем не се бях записала. Доколкото разбрах за списъка би могло да се каже, че е отворен и не отказва да приеме още желаещи. Когато дойде редът на Вили, тя ми предложи да се включа и аз след кратко колебание (достатъчно за да преценя, че ще успея да направя поне 2 серии АТС-та) приех. Днес ви представям серията Simply Gorjuss. Три портрета на две от момиченцата. Можеше да е и по-дълга тази серия, но времето ми беше ограничено...



Тези дни ще покажа и останалите, а до тогава ви желая много слънце!

7 коментара:

  1. Чудесни са тези момиченца, Те4е. Прекрасни портрети си им направила. Много ми хареса как една и съща картинка на втората и третата АТС изглежда коренно различно и живее по своему. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиви, направо разкошни! И косите им са супер! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, и аз си ги харесвам :-)
      Когато писах публикацията не обърнах внимание на подробностите - всъщност и от снимките не се вижда добре... косичките са "заблестели" с бял туш (нанесен с рапидограф). Контурите пък са ембоснати с черна пудра и на първото момиченце горния пласт на косата не е дозалепен отдолу и се създава впечатление за не съвсем покорни кичури.

      Изтриване
  3. Браво, Стефче, много ми харесват! Косите им си ги направила много ефектни!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни са. Много са сладки.

    ОтговорИзтриване
  5. Леееле какви коси! Страхотни!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...