18 август 2013 г.

Лъвът

 Тази картичка е за юбилея на един лъв... не кой да е лъв, а "ЛЪВЪТ"!
 Нямам време да пиша много... трудна ми беше тази картичка, но съм доволна от себе си :-), а иначе всичко се вижда и няма и какво чак толкова да обяснявам.

Да е  здрав и спокоен му пожелавам!
Ще я включа в :
КФП -181 "Картичка без мастило",
Кардмания - заради любимите ми тегели ... табелките с надписи също вече са ми любими :-). Ще ги виждате често по картичките ми - вече си имам шаблони за тях.

Чао!

15 коментара:

  1. Уникален лъв, браво!Колко време ти отнема една такава картичка? Изглежда доста трудоемко.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Дени, бавничко става, но аз никога не успявам да направя картичка наведнъж, че да мога да кажа колко време отнема - няколко вечери по час, два за лъва... и още няколко часа за оформлението ... бавно е, ама като си харесам "произведението" времето няма голямо значение :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Добре се е получил. Пък и синеок ;-) Супер ще му хареса!

    ОтговорИзтриване
  4. Като един типичен лъв, ще ти кажа, че твоят се е получил като истински. Не знам колко трудна ти е била направата му, но резултатът е невероятен.

    ОтговорИзтриване
  5. Тече, откъде това търпение бе чедо? Страхотен е лъва и ми се вижда безкрайно сложен за правене, но явно не и на теб. Адмирации и бурни овации :)
    п.с Получих си хортензията, наживо е още по-разкошна и миниатюрна.Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  6. Чудна е, браво. Заслужавала си е часовете. Честит ти рожденик. Да е здрав и силен като лъв!

    ОтговорИзтриване
  7. Да ти е жив и здрав! Да ти мърка по-често и да не си показва много, много зъбите и ноктите...
    Харесва ми - МНОГО!ХАхаа, картичката де...

    ОтговорИзтриване
  8. :) Да е жив и здрав Лъвът! Картичката е чудна! За пореден път съм възхитена от прецизността и търпението ти. :)

    ОтговорИзтриване
  9. Изглежда страхотно - и като лъв и като картичка и като цвят! И това как с два тегела си придала дълбочина на фона! Идва ми да извадя и аз шевната машина, ей!

    ОтговорИзтриване
  10. Много ви благодаря, момичета!
    Злати... той е сивоок - не ми се получи издирването на сиво-зелена хартия (каквито трябваше да са очите)

    ОтговорИзтриване
  11. Думи нямам! Направо вълшебен тоя лъв. Честито и на ЛЪВЪТ за когото е предназначен!

    ОтговорИзтриване
  12. Уау! Не знам колко усилия е коствал, но е приказен, направо като истински! Таланта си е талант! :)

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря за участието в моето първо предизвикателство. Извинявам се, че чак сега успявам да оставя коментар! Лъвът е уникален!!! Представям си колко време и търпение ти е отнело да го направиш. Определено твоето творение е от фаворитите ми, но за съжаление е по-скоро мъжка картичка, а едно от условията ми бе картичката да е поздрав за моя рожден ден!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...