5 септември 2013 г.

Ах, морето!


Поредната порция АТС, този път морски за августовската размяна във форум Картичкофурии.

Ако ви се струват леко (или не много леко) недодялани обяснението е просто - лятно време нещата са по-лежерни, тегелите са по-криви от всякога (дори правите) и малко размазан туш не се брои :-)
Малката лодчица е направена с помощта на една папка за релеф - ембоснах кафеви, бели и червени лодчици и изрязах съответните части за апликацията. Чак като залепих прецених, че белите платна не се открояват достатъчно и им нарисувах контури.
Корабът си е класически пейпър-пийсинг с размазан бял туш по прозорчетата. Голям кеф е работата с тези печати... 
Може да не са най-красиви и изпипани, но много се забавлявах докато правех тези АТС-та и искрено се надявам да съм успяла да им "вградя" хубавите емоции и така да ги предам на Стефи, Тони и Ели.
Още не съм ги изпратила, така че момичета чувствайте се свободни да си кажете предпочитанията. В противен случай разпределението ще е на случаен принцип.

Чао:-)

5 коментара:

  1. Страхотни атецета са станали Те4е.Ако трябваше аз да избирам щеше да ме затрудниш доста.Та те от хубави по хубави.Все пак фаворит ми е първото с възелчетата-уау Суууууууууууууууупееееееееер:)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Течеееее! Каква красота! Фаворит обаче ми е втората с възлите! Мнооооог е яка! И.....морска! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Да си кажа и тук,че много ми харесват всичките. Пленява точно лежерното и лятното в тях.
    И пак ще кажа,че съм си заплюла червената лодка( то кораб,де).Много морска и много в твой стил,затова реши да стане моя :)

    И , Тече, никой лодкар не сее замисля доколко десенът на платната ще му се откроява на фона ;Р

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха, ако бях лодкар и аз може би нямаше да се замислям. Ама със сигурност дълго щях да избирам десен :-)

      Изтриване
  4. Ами, много ми харесаха! Страхотни са! И в кое море няма вълни? Има вълни => криви тегели. Всичко е толкова автентично! Завиждам на момичетата, но за съжаление не съм сигурна, че мога и в това приключение да се включа...

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...