14 октомври 2013 г.

Златна есен

Не знам от къде да започна!
Толкова много неща искам да кажа... ще започна от средата :-)
Точицата - Тони ми писа, че ще идва в Севлиево и ако се видим, лично ще ми връчи наградата от предизвикателството (което тя зададе, а аз спечелих преди това). Ех, като се зарадвах...и като заочаквах срещата... 
Исках и аз да и подаря  нещичко, ама не можах да се сетя какво точно. С огромна радост бих и дала картичката от предизвикателството, но тя вече е подарена и така след около минута умуване бях взела решение да и направя АТС, подобно на картичката. Речено - сторено!
В петък вечер запретнах ръкави и направих серията "Златна есен", състояща се от тези две АТС-та.
Първоначалната идея беше рамката с надписа "Есен" (направена от зелена тел, собственоръчно от мен) да застане на мястото на канапчето на зеленото АТС, като самия надпис да е върху шейкърчето.  
След като не можах да измисля как точно да я закрепя надеждно се отказах и реших - серията ще е от 2 елемента, като на втория рамката ще е главния герой заедно с шейкърчето. Този път я заших за картона преди да го залепя за основата.
Срещичката беше кратка (по стечение на обстоятелствата), но пък тооолкова приятна!!! Нямаше минута тишина - бърборихме за какво ли не и се чувствах страхотно! Още ме държи емоцията!
От много приказки хич не се сетих да извадя апарата от чантата и да се снимаме, обаче нали знаете колко са ни хубави усмивките и на двете(ха-ха).
Със сигурност пропускам нещо, ама пък то не е речено всичко да си кажа :-)
Хайде, чао и спорна седмица!

6 коментара:

  1. Чудна идея за шейкър с есенни листа! Преди време пробвах да огъвам тел по подобен начин, ама много нескопосано се получи, пък при теб е много майсторски направено.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абе нескопосаничко си е и това, ама има доза чар е този не много прецизен контур :-).

      Изтриване
  2. Просто"все едно съм там",при вас!!!Поздрави:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Би било прекрасно!!! Е, все някой ден и това ще стане :-)

      Изтриване
  3. Е, срещата я изпуснах, но тези красоти нееее....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този път обстоятелствата ни се подиграха, но догодина тя пак ще дойде и дано се съберем по-голяма компания!

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...