21 август 2014 г.

Сватбена в лилаво

Започнах я по една поръчка, завърших я по друга. Тази втората се оказа много спешна и нямаше да я приема ако картичката не беше започната и почти ясна и ако нямаше да имам време за още една лилаво - сватбена (за първата поръчка). Сестрата на младоженеца явно е късметлийка - нека си е все така :-).
На снимките, въпреки дневната светлина хич не личи цветът, ама с лилавото е така. И ако не знаете аз ще ви кажа:
То е като принципа на намазаната филия, дето все пада с намазаното надолу - ако ще оцапам с лепило, то ще е точно когато имам само едно листче от избраната хартия и когато вече съм залепила надписа буква по буква на въпросното листче. Това е причината да ползвам само долната половина. (горната я оцапах).
И след като вече всичко си признах нямам много за казване - картичката е в кутийка и е с вече дежурните гълъби... това лято само гълъби и щъркели - скучно ама какво по-хубаво от тези поводи?!?
Следващата сватбена (за първата поръчка) също ще е лилава с гълъби и в кутийка... ама преди да я покажа ще трябва да я направя.

Ще включа картичката в предизвикателството на ШМи в КФ  - "Ще се омъжа в...". И понеже отдавна съм свършила тази работа ще допълня изречението със задна дата ... зимен ден (слънчев, но не толкова че да разтопи снега) и с рокля с гол гръб...
Всички, които ме познават знаят че сега такова нещо няма как да ми се случи, но фактът си е факт - с такава рокля бях :-)

Чао (засега)!

3 коментара:

  1. Много се радвам, че си оцапала горната половина ..... ама така с двата пласта хартия ми харесва страшно! Относно "дежурните" гълъби мога да кажа само едно- прелестни са и никога няма да стоят "тежко" на сватбена картичка.

    ОтговорИзтриване
  2. Не от лошотия, а от пълна "дезорганизация", но сега чак смогвам да си сложа заслужените думички. Късно, ама ми е по-сладко след като така ни тръгна "по вода" :))
    Признавам, пилетата не са сред любимите ми животинки, но твоите бих ги гледала дълго с удоволствие, без да ми омръзват. Не ги намирам за скучни, обемната форма придава индивидуалност и различност на цялата ти композиция (ай, ама го накъдрих). Истински разкошен централен мотив. А пък "двойнствеността" на фона се е получил като абсолютно търсен и целен ефект. Въобще - с едно изречение - намирам работата ти за много красива, нестандартна и до пипкавост изпипана. Много ти благодаря за всичкото хубаво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Много ви благодаря! Нямам думи - просто ми е хубаво!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...