31 октомври 2014 г.

UAU

Избягвам да правя реклама в блога си – това си е моето място, но още когато в UAU обявиха играта реших, че ще се включа. Харесвам магазина. Работят бързо и качествено (не си спомням случай, в който нещо от поръчка да е било объркано).
Има разнообразен асортимент, особено в категорията „шаблони за рязане”- тя ми е любимата. Исках да напиша това, когато мога да покажа нещо направено с новите ми щанци от там, но днес е крайния срок, аз все още не съм ги ползвала, а са толкова сладки! И не че се оплаквам, ама от няколко дена едно еленче ме гледа толкова умолително, че... не знам до кога ще успея да устоя на погледа му.
От там са ми любимите буквички, с които пиша имената по бебешките картички.

Имам и някои препоръки:
  1. Хич няма да е зле ако цените на доставката са още по-ниски ;-)
  2. Защо ви нямаше на последната среща на картичкоправещите? Липсвахте ми.
 

И за да не е публикацията ми съвсем безкартинкова показвам картичката за рождения ден на мама. Ако ви изглежда позната то е защото заложих на сигурно... и не сгреших!

3 коментара:

  1. Ама наистина много умолително гледа това еленче! :) Не знам как все още му устояваш,Тече.
    Картичката ти е страхотна - харесвам изчистения стил и нежното и излъчване.

    ОтговорИзтриване
  2. Това еленче ми се струва, че ще влезе в употреба сега за зимните празници :)

    ОтговорИзтриване
  3. Eдно от емблематичните ти цватя-прекрасно е!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...