8 юни 2015 г.

Покани за кръщене

Приятелка ме помоли да направя поканите за кръщенето на малкия Александър.
Нали ми е приятелка - как да откажа :-) ... и добре, че са само 10.
Скучно е да се правят еднакви неща, ама пък тези станаха тооолкова сладки!
Предложих и да са нещо подобно на това. И по-точно на пликчето, като наивно смятах че като е почти само с изрязани с щанци елементи ще е по-бързо. Да, ама не!
Флагчетата изрязах от едни триъгълни листчета post it. Отлежават отдавна, а освен че ми спестиха голяма част от рязането се оказаха същите цветове като самозалепящите точки.
Една вечер ми трябваше за първата бройка (и мостра едновременно), като най-голям зор видях да намеря мястото на текста. То другото си беше ясно... После за "масовото производство" си направих нещо като шаблон - на едно картонче широко колкото квадратчето си отбелязах позициите на буквичките, залепих го с тиксо за подложката (така, че горния край на квадрата да равни по линия от подложката). След като залепя буквите го измъквам и на негово място пъхам под картончето следващото квадратче.
Оказа се, че доста рязане и доста чистене и още толкова прецизност си трябват. Ама нали накрая станаха хубави и другарчето ми се зарадва!

Ще се включа в КФП 261 "Детето в мен"

5 коментара:

  1. Вярно е ,че да се правят еднакви неща е малко досадно като серийно производство ,но мисълта че с една такава сладурска покана ще доставиш радост не само на един, а на 10 човека си струва да не отбелязваш досадата:):):)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно си права!!! Не бива да се оплаквам, все пак са само 10 :-).
      Не ми се мисли какво е за някое голямо събитие с много поканени...

      Изтриване
  2. Чудесно решение за покана.Трудно е когато трябва да се направят няколко бройки, които да са еднакви и в същото време оригинални.Благодаря че се включи в моето картичкофурийско предизвикателство.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Всъщност трудното е само за първата - после като се изключи мисленето е даже доста лесно. Просто става леко досадно. Но пък на мен в случая изобщо не ми липсваше желание и то някак дава допълнителен стимул.

      Изтриване
  3. Тече, като човек дето снощи до три въртя розови цветя от плат за едни 10 покани те разбирам напълно.И на мен ми е забавно само докато го измисля, после ако има как някой друг да ги прави. Но твоите са станали много сладурски - тези карирани слончета са чудни.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...