20 август 2016 г.

Зайците


Влюбих се в тези зайци от пръв поглед! Помечтах си за тях ден два и ... си ги купих :-). Сърбяха ме ръцете да ги пробвам и да реализирам поне една от идеите си с тях, а трябваше да правя сватбени картички... обаче се обади братовчедка ми да направя картичка за кръщенето на Дая и изведнъж зайци занадничаха отвсякъде.

Ленената хартия от това блокче е страхотна - нежни цветове, прекрасно съчетани, а и аз на точки и райета трудно устоявам. За плика ползвах пак части от банера на Даниелка и пак нейния шаблон с букви - защото е на кирилица и не ми се налага да правя "Д" от две части. На картичката го сглобих, ама на малките буквички не личи, а при големите ме дразни. Чакам да се появят "моите" букви на кирилица и все някой ден ще стане, а до тогава ще пиша само думички, дето мога да си ги докарам от латински букви и някакви вариации с тях.
Да е жива и здрава малката Дая, много да радва мама и тати и да си носи името с достойнство!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...