14 ноември 2016 г.

Скорпионът


Брат'чедът, чичо Веско стана на 50. Нито ми е братовчед, нито чичо - просто така му викаме.
Картичката е от бълдъзата и баджанака (му). 
Време имах предостатъчно, ама нещо идеите хич ги нямаше. И затова му направих скорпион. Защо го направих черен изобщо не знам, може би защото още не бях избрала цветове, ама като го погледнах вече готов ми се стори един такъв тежък и мрачен... и го "позлатих". Не че съм направила кой знае какво, но така поне стана по-приемлив. 
Такава комбинация на хартии и елементи съм ползвала и преди и сега просто я ползвах на готово - поне знам че я харесвам. ОБАЧЕ за пръв път плика и картичката са ми толкова различни! Сякаш не са заедно... обаче пък съм сигурна, че моторът от хартията на IMG Vision е точно за него и след като не бях мислила навреме (преди да направя картичката) просто сложих мотора на плика. 
В крайна сметка всички са доволни и май никой не забеляза че нещо не е съвсем както трябва... дали пък не е само в главата ми, а?

3 коментара:

  1. Да ти е жив и здрав брад'чеда -скорпион, няма как ние, от зодията, да не се поддържаме :)!!!И поздрави за труда на твореца!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Скоприонът ти е страшен! Не мога да откъсна очи от него!

    ОтговорИзтриване
  3. :) Страхотен е скорпиона, Стеф!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...