21 ноември 2016 г.

Глухарчета и сърце

Пак като онези картички с глухарчета... в същите цветове с шейкър и кутийка, ама и сърца да има в шейкъра.. и шейкъра да е по-малък.
В по-малък шейкър обаче глухарчетата не се събират или поне не изглеждат добре. Освен това сърчицата... може и да не са в шейкъра.
Ами хайде тогава сърцето да е шейкъра - решено е!
Всъщност мнооого отдавна някой беше напълнил една форма от блистер на Пейпърмания с червени бонбонки и го беше монтирал на картичка - не помня кой, но идеята страшно ми хареса тогава ( и много ще се радвам ако ми помогнете да си припомня, че да цитирам правилно източника си на вдъхновение).
За украса на кутийката реших да заложа на голямото китайско глухарче и си я харесвам много... всъщност мислех и надпис да сложа, но не бях сигурна, а точно тогава нямах връзка с прекрасната дама за която правя глухарчета.
 Все пак реших, че едно печатче "Направено с любов специално за теб"  няма как да е излишно. И го сложих на гръбчето, там където е мястото за надписване.
Доволна съм - още нямам обратна връзка, но се надявам да не съм единствената доволна.

И преди да кажа чао ще се похваля, че се запознах със Снежи - почти съвсем случайно.
Минавайки през Стара Загора се опитах да намеря (иначе не трудното за откриване) магазинче на Руми. Оказах се от другата страна на затворената улица и се уговорихме да тръгнем по нея и да се срещнем някъде по средата. Аз бях със сестра ми, а случайно при Руми беше Снежи... е, разминахме се :), ама бързо се разбрахме и видяхме буквално за няколко минути - колкото да разменим по някоя усмивка. Кратко и емоционално!!!

Айде вече чао!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...